torstai 1. syyskuuta 2016

AUTUMN WANTIES

syksy
Syyskuu on alkanut ja joudumme viimein jättämään kesälle hyvästit. Tästä lähtien täytyy pukeutua paremmin ja lämpimämmin, joka ei sinänsä haittaa. Rakastan isoja pehmeitä neuleita, niihin on ihana kääriytyä, kun säät viilenee. Toisaalta vihaan kylmää, koska vaikka päälläni olisi kolme paksua neuletta ja toppatakki eikä pihalla olisi kuin 15 astetta, jäätyisin silti ja sormeni sinertyisivät tunnottomiksi! :D Jokatapauksessa, tässä tulee mun tämän syksyn must have -jutut:

Bombertakki. Mulla on jo kaapissa yksi bomber, mutta jotenkin toi vihreä houkuttaa mua. Itseasiassa olen kokeillut juuri kyseistä takkia, mutta päädyin kuitenkin mustaan. Ehkä ensi kerralla...?

Poolokauluksiset neuleet. Olen ihan hullaantunut kyseisen mallisiin paitoihin ja neuleisiin! Tälläinen olisi kiva niin tulevaan syksyyn kuin talveenkin, koska se lämmittäisi ja suojaisi myös hieman kaulan aluetta ja nämä näyttää vaan niin ihanilta.

Pitkä neuletakki. Joka saisi ylettyä ihan nilkkoihin asti. Olen nähnyt tälläisiä todella monella ja ne näyttää super kivoilta!

(oversized) Collegepaidat. Olen alkanut tykkäämään enemmän sellaisista vähän löysemmistä paidoista, koska ne tuntuvat paljon paremmilta päällä kuin tiukat. Viimeisimmässä ostospostauksessa näkyikin valkoinen oversized-college, jota olen käyttänyt erittäin paljon viime aikoina juurikin sen mukavuuden takia.

Mustat farkut / "nahkahousut". Mun mustat farkut ei ole enää niin mustat, koska niiden väri on kulunut melkein kokonaan, mutta tykkään hirmuisesti Gina Tricotin kyseisistä farkuista Lisa Superstretch, joten todennäköisesti ostan uudet samanlaiset. Myös nuo Vilan hieman nahkamaisen näköiset housut on todella kivat!

Lenkkarit. Omistan yhdet Niken musta-pinkit lenkkarit, mutta haluaisin seuraavat yksivärisenä. Rakastuin ylläoleviin Nike Roshe One -mallisiin kenkiin, todella yksinkertaiset mutta silti aivan ihanat. Vielä en osaa päättää mustan ja valkoisen väliltä, kummatkin kuitenkin sopii hyvin kaikkien asujen kanssa.


Mitkä on sun tämän syksyn must have -jutut?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti