maanantai 29. elokuuta 2016

AJOKORTTI TASKUSSA

Moikka!
Viime postauksesta onkin vierähtänyt jo hetki, joten ajattelin tähän kirjoittaa hieman mun kuulumisia sekä laittaa muutama sekalainen kuva, mitä olen viime aikoina napsinut puhelimella. Tulevista postauksista sen verran, että ainakin syksyn must haves on tulossa! :)

2016-08-29 11.51.16

Nyt voin vihdoin henkäistä helpotuksesta, nimittäin tämä tyttö on saanut ajokortin! Teoriakoe meni paremmin kuin olin kuvitellut ja inssikin meni ekalla läpi :) Viikko sitten sunnuntaina lähdinkin ajamaan yksin Seinäjoelle siskolle! Hieman jännitti, mutta hyvin se lopulta meni. Käytiin siskon kanssa katsomassa Suicide Squad elokuvateatterissa ja voin kertoa, että se oli aivan mahtava! Ja taisin rakastua Jokeriin...

PicMonkey Collage12
2016-08-23 14.18.30

Koulukin alkoi pari viikkoa sitten - jos sitä koulunkäynniksi edes voi sanoa. Nimittäin meillä on koulua ainoastaan 2-3 kertaa viikossa ja kurssitkin on suht rentoja. Tällä hetkellä on menossa mm. valokuvauskurssi, jonka yhdellä tunnilla onkin ylläoleva kuva otettu. Oon aina halunnut ottaa juuri tälläsen kuvan ja mun mielestä tämä onnistu hyvin! Mitä mieltä te olette?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti