sunnuntai 6. toukokuuta 2012

kipeenää D':

Soriii, ku en oo taas pitkään aikaan kirjotellu. Mutjoo... perjantaina meil oli musalla laulukoe. Me si aateltiin laulaa kaverin kaa sen Jenni Vartiaisen kappale, mut ei me laulettukkaa, ku opella ei ollu sen sanoja. Me si laulettiin PMMP:n Pikkuveli. Ku me alotettiin laulaa, me kerittiin laulaa kaks sanaa ja si me revettiin xDDD ei siit laulamisesta si mitään tullu, ku me repeiltiin koko ajan :::D Si ku oli kertosäkeistön aika, mä yritin olla nauramatta, mut eihän siit mitään tullu xDDDD nooo... kai se jotenki meni...
Eilen me mentiin perheen kaa käymään Ikaalisis, etittiin mulle takkia. Emmää si mitään takkia löytäny, mut sen sijaan mä löysin aivan IHANAT kengätlopuks laitan kuvia. Si mentiin käymään Vapaa Valinnas. Sain sielt yöhousut, rintsikat :::D ja karkkia :) (kengät siis ostin Q-kengäs)
Si ku lähettiin kotiopäin, käytiin hakemas/tilaamas pizzzzzat:::)
Tänään oon ollu kisun kans pihalla, kuvaillu, ollu koneella jnejne. Si illemmalla tulin vähä kipeeks. Mul on nytte vähä kuumetta, nuhaa ja kurkku kipee:/
Mut nytte lopuks kuvia, ENJOY!! ♥♥ BYE!

Valonpisaroita...































täs on nää mu IHANAT kengät
I it
pizzzzzaaa c(:

mun omaa tekemää jätskiä,
johon kuuluu vaniljajäätelöö ja kismet-patukkaa ::D

 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti