keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Girl gone wild...

En oo sori taaskaan pitkään aikaan kirjotellu. :(
Maanantaina meil oli 3 vimppaa tuntia kässää. Sie me tehään nytte yläosaa. Mää aion tehä sellasen pinki tunikan ::D illemmalla mulle tuli kuumetta, enkä siis menny seuraavana päivänä kouluun :(
Tiistaina eli eilen en siis mennyt kouluun, koska olin kipeä D': mä vaan si olin koneella ja yritin vähä siivota huonettani yms. Si kolme aikoihihn sain läksyt ja rupesin tekeen niit.
Tänään en ollu kanskaan koulus, koska olin vielä vähän kipeä. Mut pihalla kävin nopsaa kisun kaa, ja samalla kerkesin vähä kuvaileenki :) si ku tultiin pihalta, me ruvettiin siivoon mun vaatekaappia. Kyl sielt pari vaatetta lähti, mutta nythän on tilaa uusille :::D nytte mä latasin kuvat koneelle ja varmaankin laitan niistä pari tänne (: muttamutta... nytte meen pelaan angry birsiä xDDD HELLOOO!! ::))



norsu-pilvi :::D




valkovuokko ::)

mun hieno laskin ::D

mun mp3 niiskuneiti-mukissa :D

ei se sitte jaksanukkaa siivota mun kans sitä vaatekaappia

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti