perjantai 18. toukokuuta 2012

ANGRY BIRRRDS! :::::D

Ja taas "lomaa"... noo, sehän on vaan hyvä juttu (: Keskiviikkona oli kahel vimpal tunnil liiksaa ja me pelattiin pesistä. Me harjoteltiin tulevaa pesisotteluu varten. Keskiviikkona oli myös enkun joku kielioppikoe. En harjotellu siihen yhtään, mutta kai se jotenkikutenki meni :D Eilen oli helatorstai eli vapaapäivä varmaan kaikis kouluis yms. Eilen en tehny mitään ihmeellistä, en ees käyny pihalla, ku oli niin tyhmä ilma.. Tänään meil oli bilsan koe, johon en ollu harjotellu yhtään. Si meil oli vaan jtn kokeeseen harjottelua ja aineiden kirjottelua. Tänäänki sato, ja mä olin ihan varma et nytte ukkostaa ja salamoittee, ku taivas oli tyyliin ihan musta (vähän liioittelua kyl) Si oon vaan syöny ja ollu koneella pelailees ANGRY BIRDSIÄÄÄ!!!! mä oon jo päässy ne kaikki "tasot" läpi! :::D mut nytte meen kattoon Viidakon Tähtösiä katsomosta, loppuun parit kuvat.
PS. mä NIIIIIIIIIIIn ootan jo kesää ja sitä särkkä-matkaa (:(:(:(:(:(:(:(:(:(:

muokkasin vähä kuvaani ::D


kissa antautui ja väsähti saman tien <3




Ei kommentteja :

Lähetä kommentti