maanantai 28. toukokuuta 2012

Eilen tosiaan oltiin sie särkäs, mistä lopuksi kuvia. Sie oli ihan PARASTA!!! <3 Me käytiin kaverin kaaa tyrskys, take offis, aikamatos, tornados, troikas, viikinkilaivas, hurricanes ja koskiseikkailus ja mä voitin pelkoni ja menin trombiin, eikä se ollu niiin paha ku mä luulin :D mä meinasin mennä half pipeen mut emmää si kerennykkää.. enkä mä olis kuitenkaan usakaltanu mennä sinne! Sielt mä myös ostin vuoden ensimmäiset herneet!!! Mut niistä en kerenny ottaa kuvaa, ku olin jo syöny ne ennen ku tultiin kotio :D siel oli tosi ihana ilma, ehkä vähä liika kuuma, mut saatiin ainaki vähä rusketusta.
Si ku me tultiin kotio, me mentiin kaverin kaa uimaan ja me kastettiin talviturkit!! Vesi oli ihan sairaan kylmää! :S
Aamulla ku heräsin, kurkku oli ihan sika kipee.. (johtu varmaan edellisen päivän kiljumisesta ::D) Koulussa ei tapahtunu muuta erikoista, ku et meil oli tänään joku bändimatinea, et siel soitti kaikki "koulun" bändit. Tänään sain myös yläosani valmiiks kässäs (:
Mut nytte laitan ne kuvat ja meen tekeen läksyt! HELLOOOOOOO!!!!!!


sori laatu :( (mul oli aluks noi haaremit, ku sie oli vähä viilee ja si mul oli hiukset kiinni)

mut si kävin vaihtaas minishortsit (:

pysähdyttiin....
SHELLILLE!! ::::D



SÄRKÄNNIEMEEN SÄRKÄNNIEMEEEEEEEN!! <3









näsinneula (jos joku ei satu tietään) :::D





tornado <3

trombi :D

tyrsky <3
jet star :D

take off <3
ANGRY BIRDS LAND!!! :::::D

2 kommenttia :

  1. Oi, ompa kivanolonen blogi sulla! =)

    VastaaPoista
  2. hihhihhih... kiitos paljon! ::D
    sitte vaan liittyyn lukijaks, olisin todella kiitollinen! (:(:(:

    VastaaPoista