maanantai 30. toukokuuta 2016

SUMMER WANTIES

PicMonkey Collage6
Erilaisia toppeja
Oon ihan rakastunut tälläsiin toppeihin, joissa on kapea pääntie. Niitä jo muutama löytyykin kaapista, mutta ainahan niitä voi hamstrata lisää! Toi perhospaita on aivan älyttömän söpö, sopisi mun mielestä sekä arkeen että juhlaan.

PicMonkey Collage3
Maksimekko
Omistan tällä hetkellä vain yhden maksimekon, joten toinen olisi oikein tervetullut! Ja haluaisin nimenomaan tälläsen basic värisen, koska multa löytyy jo sellainen korallinpunainen mekko. 

PicMonkey Collage2
Boyfriend farkut
Näitä olen etsinyt viime kesästä lähtien, mutta kaupoissa ei ole vielä tullut yksiäkään vastaan, mitkä huolisin. Haluan nimittäin juuri tietyn vaaleansiniset sekä revityt ja näistä noi H&M:n yksilöt olisivat aivan täydelliset! Näitä olen miettinyt myös tuleville festareille, jos sää on hieman viileä/pilvinen.

PicMonkey Collage4
Laukku
Festareista puheen ollen, täytyisi ostaa sinne jonkinlainen pieni ja kätevä laukku, jonne mahtuu kuitenkin kaikki tarpeellinen. Mun mielestä noi bucket-laukut on super söpöjä ja näppäriä ja toi keskimmäinen on jotenki nappivalinta kesämenoihin, kuten juurikin sinne festareille!

PicMonkey Collage5
Kesäkengät
Mun kesäkengät voi helposti laskea yhdellä kädellä, joten niitä tarttisin lisää. Oon tykästynyt noihin loafer-mallisiin kenkiin, ne on tosi rennot ja kaapista itse asiassa löytyy yhdet loaferit. Sandaaleita en ole käyttänyt moneen vuoteen, mutta noi MK:n kultaiset kiinnitti mun huomion jo viime kesänä ja taisinpa niitä silloin kokeillakin. En vain jostain syystä ostanut niitä..

Mitä sun ostoslistalta löytyy tällä hetkellä? Mikä on sun kesän must have?

2 kommenttia :

  1. Ah, nuo risat farkut... Tahdon ja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Tilasin juuri parit netistä, kun ei liikkeissä ole ollut niitä täydellisiä yksilöitä :D

      Poista