perjantai 6. toukokuuta 2016

NYX:N TILAUKSET

DSC_0038 22

Tilailtiin äitin kanssa Sokokselta muutamia juttuja, koska sinne on tullut nyt uutuutena NYX:n meikkejä ja mun oli aivan pakko saada tilattua parit tuotteet! Ja kyseinen meikkimerkki ei siis testaa eläimillä, mikä on erittäin hyvä juttu. Ensivaikutelma meikeistä on hyvä, omasta mielestä todella edullisia, mutta kuitenkin laadukkaita!

DSC_0011 2

Mulla on mennyt hermot jo vaikka kuinka moneen kertaan niihin ärsyttäviin vakoihin silmäluomilla, jotka täyttyy meikkivoiteesta ja on oikein ihanan näköiset. Olen kokeillut kaikkia peruspuutereita, jotka ei auta mitään, mutta sitten törmäsin tähän viimeistelypuuteriin, joka on mun pelastus! Tekee ihosta super sileän ja mattasen sekä kadottaa kaikki vaot sun muut meikkivoiderypyt sun silmien ympäriltä. Tätä pystyy käyttämään myös joka vuodenaikana ihonväristä riippumatta!

DSC_0012

Meikkikokoelmasta on uupunut myöskin oman ihonvärinen peitevoide (tämä sävyssä 01 Porcelain). Tätä yleensä levitän ohuen kerroksen alla olevan vihreän peitevoiteen päälle, etten näyttäisi alienilta :D Tämä levittyy hyvin ja pieni määrä riittää hyvin koko kasvoille.

DSC_0027 (2))

Tällästä olenkin jo etsinyt jonkin aikaa ja olen tykännyt todella paljon! Mulla yleensä punottaa nenänpielet sekä poskipäät ja muutenkin epäpuhtauksia on joskus enempi ja joskus vähempi. Tämäkin on tosi riittoisaa ja pigmenttistä sekä levittyy paljon paremmin verraten siihen MakeUp Revolutionin samantyyppiseen peitevoiteeseen.

DSC_0021 2


Tämä erittäin suosittu lip cream (tämä sävyssä Abu Dhabi) oli myös saatava kokeiluun! Olen jo muutaman kerran tätä kerinnyt laittaa ja mä en vaan kestä, kuinka pehmeältä ja samettiselta toi tuntuu, kun laittaa huuliin. Myös tuoksu on ihana! Mun huulet kyllä loppupäivästä on yhtä kuivat kuin hiekkapaperi, mutta pitää kokeilla laittaa alle paksu kerros huulirasvaa ja vaikka ostaa tähän mätsäävä huultenrajauskynä! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti