maanantai 10. joulukuuta 2018

TÄMÄN HETKEN SUOSIKIT



Pitkästä aikaa esittelen mun tämän hetken suosikit kauneudenhoitotuotteista. Kaikki tuotteet on ollut mulle entuudestaan tuntemattomia, mutta joihin tykästyin heti, kun niitä kokeilin. Ja joita voin lämpimästi suositella myös teille, ainakin omien kokemuksien perusteella! Nämä kaikki on myös käsittääkseni eläinkokeettomia, joka on aina plussaa ja jota pyrin aina suosimaan :)


Tämän näittekin jo edellisessä postauksessa, mutta nyt esittelen sen paremmin. Kyseessä on siis Nyx Slip Tease -huulilakka sävyssä 07 Rosy Outlook. Sävy on ehkä hieman punertavampi kuin purkissa, joten se sopii mielestäni täydellisesti tähän aikaan vuodesta! Tuote on ihanan pehmeä levittää, ja tuoksuu ihan mintulta! Ei ole mattapintainen vaan pysyy huulilla kauniin kiiltävänä. Rakastan!


Nyt, kun pikkuhiljaa alkaa (jos alkaa..) tulemaan pakkaskelit, mulla ainakin kädet kuivuu herkästi. Tämä onkin suunniteltu juurikin kuiville käsille, joten tätä olen käyttänyt jo enemmän ja vähemmän tässä muutamien kuukausien aikana, vaikkei kunnon pakkasia ole vielä ollutkaan. Imeytyy nopeasti ja tekee käsistä pehmeät.



Myös hiukset tarvitsevat hoitoa näin talvella. Olin puolisen vuotta ilman hiusöljyä, mutta nyt oli pakko hankkia, koska vihasin, kun mun hiukset oli aina niin karheat suihkun jälkeen. Tähän rakastuin heti ensimmäisen kokeilukerran jälkeen! Jättää hiukset ihanan sileiksi ja antaa myös kiiltoa. Tämä on myös riittoisaa, ja tuoksuu ihan karkilta!



Karheuden lisäksi mun hiukset olivat aina yksi iso takkupehko pesun jälkeen. Ennen tätä. Käytän Four Reasonsin shampoota sekä hoitoainetta, joten halusin kokeilla myös sarjan hiuksiin jätettävää hoitsikkaa. Tätä kun suihkauttaa kosteisiin hiuksiin ja harjaa, niin ei ole takuista enää tietoakaan! Tämä tuoksuu myös todella hyvältä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti