keskiviikko 31. tammikuuta 2018

BUCKET LIST 2018

DSC_0012 1

Vihdoin sain tämän valmiiksi ja onneksi vielä tämän kuun puolella! Nyt olisi siis aika esitellä teille mun tämän vuotinen ämpärilista. Listasin alle 9 kohtaa, joista osa on hieman pienempiä ja helpompia tavoitteita ja osa taas suurempia muutoksia, jos ne mahdollisesti tämän vuoden puolella toteutuu.

 Muuta omaan kämppään
Täytän tänä vuonna 20, joten olen miettinyt, että nyt voisi olla hyvä aika muuttaa omaan kämppään. Vielä en ole sitä täydellistä uutta kotia löytänyt, mutta ehkä se vielä jossain välissä tulee vastaan. 

 Hanki työpaikka / opiskelupaikka
Ja koska etsin uutta kämppää toiselta paikkakunnalta missä nyt asun, pitäisi etsiä myös työpaikka tai sitten vaihtoehtoisesti opiskelupaikka.

 Matkusta siskon kanssa ulkomaille
Tästä ollaan keskusteltu jo viime vuodesta lähtien, että menisimme siskon kanssa noin viikoksi ulkomaille, todennäköisesti Espanjaan. Olen tästä erittäin innoissani, koska en ole vielä koskaan käynyt ulkomailla. Ja jos joku teistä on käynyt Espanjassa, saa ehdottomasti laittaa kommenttia ja vinkkejä! :)

 Lue enemmän kirjoja
Olen aina ollut laiska lukemaan ja tykännyt enemmän katsoa elokuvia. Tänä vuonna yritän lukea edes muutaman kirjan kannesta kanteen, mukaan lukien kaksi kirjaa, jotka olen saanut joululahjoiksi.

DSC_0056 1

 Näe enemmän kavereita
Viime aikoina olen nähnyt erittäin vähän kavereita, mikä on harmi. Tänä vuonna olisi ihana nähdä useammin ja tehdä kaikkea kivaa yhdessä, kuten mennä vaikka kesällä festareille tai ihan vain kahville tai elokuviin. Ja jos tänä vuonna pääsen muuttamaan, näkeminen olisi helpompaa, koska kaverit asuisivat lähempänä.

 Panosta enemmän blogiin
Tämä taitaa olla mun ainainen tavoitteeni. Se vaan menee mulla yleensä niin, että kun en keksi mitään kirjoitettavaa tai koneella ei ole mitään kuvia postattavana, mun motivaatio ja innostus lopahtaa samantien. Mutta ehkä tämä vuosi saattaa olla erilainen? Ja mulle saa myös aina kommentoida ideoita, jos on jotain mielessä! :)

 Osta uusi kamera
Tätä olen jo hetken miettinyt, mutta en ole päättänyt vielä minkä kameran ostan. Haluaisin kuitenkin toisen kameran, joka olisi pienempi ja kevyempi kuin mun nykyinen, jota voi kuljettaa paremmin mukana esim. festareilla ja matkoilla ja jolla voi ottaa kuvia enimmäkseen tänne blogin puolelle. Olympuksen minijärkkäriä olen katsellut, mutta saa nähdä mihin päädyn..

 Ota ensimmäinen tatuointi
Mulla on ollut jo monta vuotta enempi ja vähempi tatuointikuume, ja mietin, uskaltaisinko sen tänä vuonna toteuttaa. Mulla on muistissa muutama tatuointi, mitkä itseeni haluaisin, mutta aloitan kuitenkin pienellä ja katson onko ne mun juttu ollenkaan.

 Kehity valokuvaamisessa
Olen kyllä jo mielestäni hieman kehittynyt näiden vuosien saatossa, mutta tässäkin asiassa oppii aina jotakin uutta.

DSC_0014 1

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti