lauantai 21. marraskuuta 2015

PARAS RIPSIVÄRI IKINÄ!

Moikka!
Viime lauantaina ostin uuden ripsarin vanhan tilalle, koska haluan meikkipussissani olevan pelkästään eläinkokeetonta kosmetiikkaa ja edellinen ripsari oli merkiltään L'oréal. Ja muutenkin se oli jo melko tyhjä ja tahmainen.

tämä4

Päädyin sitten Lumene Blueberry -sarjan vedenkestävään ripsariin, sillä olen kuullut tästä paljon kehuja. Itse myös tykkään käyttää vedenkestävää siksi, että se pitää taivutukset koko päivän, eikä varise poskille niin helposti. Sain tämän myös todella edullisesti, joten ehkä sekin oli osasyy ostokseen :D

tämä1 tämä2

Ylläolevissa kuvissa näkyy mun luonnolliset ripset ei-taivutettuina sekä taivutettuina. Mun omat (ylä)ripset on suht tummat, mutta muuten ne on tosi suorat, ettei niitä oikeastaan edes huomaa, ellei niitä ole taivutettu. Olen myös yrittänyt vahvistaa/kasvattaa niitä olemalla aina koulussa ja nyt töissä ilman ripsiväriä, joka on itseasiassa auttanut jonkun verran.

tämä3

Tässä kuvassa mulla on nyt tätä Lumenen ripsaria ja tykkään lopputuloksesta kyllä todella paljon! Tässä mulla on vain yksi kerros ja jo yhdellä vedolla tuli todella kivannäköiset ripset. Ripsarin harja on kuminen, josta tykkään ja koostumus aika notkeaa, mikä oli toisaalta huono juttu, koska ainakin mun käytössä se väri helposti sotki yläluomen. Toinen miinus on se, että harjaan jää aika paljon väriä, joka myös aiheuttaa sen sotkemisen. Muuten tämä on ehdottomasti parhain ripsiväri, mitä olen tähän mennessä käyttänyt. Suosittelen! :)

6 kommenttia :

  1. Lumenen ripsari on mullaki ja on just hyvä, ku ripset jää niin luonnollisiks ja ei tuu yhtäkään paakkua ees! : )

    VastaaPoista
  2. pakko sanoa, että lumenekin testaa tuotteensa eläimillä;p mut muuten kiva postaus!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa.. Itse olen lukenut, että se ei nimenomaan testaisi! :o Pitää vielä tutkia tarkemmin! Ja kiitos paljon! :)

      Poista
    2. animalian sivuilta ei löydy, suosittelen sit esimerkiks the body shopin tai lushin meikkejä!:) onhan ne vähän hintavia xd

      Poista
    3. Ei nähtävästi luekkaan, mutta ainakin Lumenen sivuilla lukee näin: "Tuotteitamme ei testata eläinkokein, vaan näiden sijaan käytämme vaihtoehtoisia menetelmiä tuotteidemme turvallisuuden takaamiseksi." :o

      Poista