sunnuntai 15. marraskuuta 2015

HÖPÖTTELYÄ & UUSI KONE

Moikka!
Pahoittelen, ettei musta ole kuulunut mitään vähään aikaan... Olen ollut viime viikkoina todella kiireinen ja stressaantunut koulusta ja pitkistä päivistä, olen nimittäin päässyt kotiin vasta kuuden aikoihin. Ja vaikka mulla olisikin ollut aikaa, mulla ei ole ollut mitään ideaa, mistä olisin postaillut. Tällä hetkellä olen kuitenkin kuusi viikkoa työssäoppimisessa ja päivät alkavat vasta joko 10 tai 12, joten nyt on ainakin yksi stressinaihe vähemmän. Jouluunkin on enää kuukausi aikaa, ihanaa! Käytiin myös vanhempien kanssa eilen Tuurissa ja samalla katsomassa mummia. Tällä kertaa en kuitenkaan aio tehdä ostospostausta, koska ostin vain ripsivärin, kynsilakan ja TVD:n 5. kauden.

DSC_0048 (2)
DSC_0050

Ostin tiistaina myös vihdoin ja viimein uuden tietokoneen vanhan tilalle. Edellinen koneeni oli muuten hyvässä kunnossa, mutta se jumiutui aina, kun aukaisin sen ja joskus myös kesken käytön. Me sitten myimme sen ja ostajalla se toimii aivan normaalisti, tiedä sitten mikä vaivasi :D Uutukaiskoneeni on siis valkoinen ja merkiltään Asus. Tässä on myös isompi näyttö kuin edellisessä. Monet ovat kehuneet kyseistä konetta sekä itse merkkiä, joten päädyin tähän. Ja tämä on kyllä toiminut tähän asti moitteettomasti, tykkään!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti