lauantai 26. syyskuuta 2015

RANDOM FACTS

Moikka!
Monet bloggaajat on tehnyt postauksia, joissa on kertonut omia "outoja" tai muuten vain ihan randomeja faktoja. Itse ainakin tykkään lukea niitä, koska niitä lukemalla tutustuu paremmin itse kirjoittajaan. Tähän postaukseen ajattelin siis listata muutaman oman randomin faktan itsestäni. Toivottavasti tykkäätte! :)
Mulle saa myös ehdotella postausideoita tähän postaukseen!

1. Pelkään ylikaiken hämähäkkejä! Jos näen hämähäkin, joka on sitä pientä punaista isompi, se näyttää mun silmissä tarantellalta... Mä oikeasti pelkään, että ne hyökkää mun kimppuun ja syö mut! Ehkäpä omistan jonkinlaisen fobian kyseisiä otuksia kohtaan :D Muita isoja pelonkohteita ovat syvät vedet sekä jäävuoret/jäätiköt. Tämä pelko/ahdistus alkoi silloin, kun näin vahingossa sen kuvan, jossa jäävuori näyttää pinnalla pieneltä, mutta pinnan alla se onkin aivan järkyttävän kokoinen! Ahdistavia!

2. Pelkään myöskin pimeää. Aina, kun olen katsonut kauhuelokuvan tai jonkun creepyn pelivideon, muutun todella vainoharhaiseksi. Ja yleensä juuri silloin on ilta/pimeä, niin voi sitä mielikuvituksen määrää, kun jostain kulman takaa kuuluu pieni narahdus...

DSC_0009 (2)

3. Suutun/menetän malttini erittäin helposti. Jos vaikka joku tekee jonkun asian liian hitaasti tai aivan väärin, mulla menee hermot. Tai yhtenä päivänä koulussa, kun tehtiin nettipiuhoja ja se ei ollut mitään mukavaa puuhaa, niin oli kyllä lähellä, ettei piuha lentänyt ikkunasta pihalle!

4. Olen addiktoitunut sukkiin ja nimenomaan pörrösukkiin. Pidän niitä melkeinpä 24/7, en pysty edes nukkumaan ilman niitä. Jopa kesällä, kun oli 30 astetta lämmintä ja muilla oli sandaalit jalassa, minä tulin perässä pörrösukilla :D Tähän voi olla kyllä osasyynä mun ikuisesti jäässä olevat jalat..

5. Mä rakastan ylikaiken valokuvaamista ja haluan kehittyä siinä kokoajan! Mun unelmana olisi lähteä kiertelemään maailmaa vain rinkan ja kameran kera ja kuvailla mahdollisimman paljon erilaisia nähtävyyksiä. Yksi paikka, johon ehdottomasti haluaisin mennä kuvailemaan, on Norja!

6. Tungen ketsuppia melkeinpä jokaiseen ruokaan, mitä syön. Yksi erikoisimmista yhdistelmistä on hernekeitto + ketsuppi! Se on vaan niin hyvää! :D

DSC_00009 (2)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti