sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

My Day -kuvina!!!!

Aattelin nytte tehä tälläsen erikoisemman postauksen, koska tän viikon maanantaina mun blogi täytti 1v, enkä mä sellasta muistanu sillon!
Mulla on _jo_ 37 lukijaa! Vaikka muissa blogeissa onki yli 100 lukijaa, niin mä oon silti tosi yllättyny. Ku mä rupesin kirjottaan tätä, mä aattelin, et emmä saa varmaan yhtäkään lukijaa.. Mut sainpa kuitenki ja kiitos siitä kuuluu teille! <3<3<3<3

I


Heräsin aika aikasin, vaikka oliki viikonloppu. Menin sitte melki heti kissan kans pihalle ja kuvailin sie parit kuvat.
Si ku tulin pihalta, leikin kissan kans sen aikaa, ku ruoka oli valmista. Ruoan jälkeen menin tietty koneelle dataileen ::D
Sitte ku koneella ei jaksanu olla, päätin kihartaa huvin vuoks hiukset ja meikata itteni. Yritin tehä smokey eyeta, mut yrittämiseks jäi :D Vimpas kuvas näkyy, mitä meikkejä käytin tohon. Tosta luomiväri -jutusta otin mustaa ja valkosta.
Sitte menin taaas koneelle, ja kävin tollasella Tallinna-sivulla. En malta oottaa, ku pääsen kesällä sinne! <3 Samalla söin noita pääsiäiskarkkeja, ku virpojia ei näkyny lähimailla :D Sit _yritin_ lukee huomiseen uskonnon kokeeseen, mut eihän siitä mitään tullu...
Kävin vie joskus seittemän aikoihin kissan kans pihalla. Sitte söin jauhelihapitsaa, ku oli kauhee nälkä ja katoin samalla telkkaria. Sit pakkasin repun ja tulin tekeen teille tätä postausta. Ja nytte meen nukkuun :)

Mitäs tykkäsitte? :)

8 kommenttia :

  1. sait uuden lukijan :)

    http://cause-im-a-turtle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ootpas nätti ja tälläset postaukset on aina niin kivoja!:)

    http://inka-allornothing.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. kivoja kuvia!
    oot nätti:)
    mulla on samallane luomivärisetti:--D


    http://eevihenniina.blogspot.fi/

    VastaaPoista