perjantai 15. maaliskuuta 2013

HAASTETTA!

Kitos haasteesta, Emmiyz! :)

"Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa. "


1. Haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Sekä vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
5. Haastajan pitää kertoa haastetuille, että heidät on haastettu
6. Ei takaisin haastamista!



11 asiaa itsestäni:
¤ Täytän ensi kuussa 15v.
¤ Oon 1000% eläinrakas <3
¤ _Rakastan_ The Walking Deadiä! <3<3<3<3<3
¤ Tykkään shoppailusta.
¤ Omistan ihanimman kisun :3
¤ Mulla on vaan yks ystävä.
¤ Mun lempikaupat on H&M, Gina Tricot ja Cubus.
¤ Tykkään kattoo enemmän elokuvia ku lukee kirjoja.
¤ Mun lempivärit on pinkki, tummanruskee, turkoosi, koralli, valkonen....
¤ Vihaan Tuulia ja Robinia!!!
¤ Tykkään laulaa yksikseni ::D


11 kysymystä minulle:
1. Mikä oli parasta vuodessa 2012?
- Niitä on monia, mut ekana tulee mieleen se ku olin isän ja äidin kans Helsingissä :)
2. Jos saisit päiväksi jonkin superkyvyn, mikä se olisi? (esim. lentäminen)
- Että "näkisin" mitä kukin ajattelee.
3. Mitä mieltä olet homoista?
- En oikeen mitään mieltä. Nekin ovat ihmisiä.
4. Kuinka tapasit parhaan ystäväsi?
- En oikeen tarkalleen muista, mut nähtiin ainaki ekan kerran varmaanki päiväkodis.
5. Lempi leffasi?
- Twilightit ja LOL.
6. Keitä perheeseesi kuuluu?
- Mun lisäksi isä, äiti ja isosisko sekä kissa.
7. Mikä bloggaamisessa on parasta?
- Ehkä se kun saa kivoja kommentteja ja saa jakaa näitä tuhansia kuvia teiän kanssa :)
8. Lempiruokasi?
- Emmä osaa päättää! ::D
9. Minkälaista toivot elämäsi olevan 15 vuoden päästä?
- Ihanaa! Mulla olis toivottavasti työpaikka, oma talo, ehkä perhekin ja näin.
10. Converse vai Vans?
- Converse.
11. Pidätkö tälläisistä blogi-haasteista?
- Onhan nää kivoja! :)


11 omaa kysymystä:
1. Mikä on lempi TV-ohjelmasi?
2. Mitä pelkäät?
3. Olisitko mieluimmin ruma ja hoikka vai kaunis ja lihava?
4. Missä maissa olet käynyt?
5. Entä missä maissa haluaisit käydä?
6. Mitä kolmea asiaa ilman et pystyisi elämään?
7. Puma vai Adidas?
8. Miksi teit blogin?
9. Millaista musiikkia kuuntelet?
10. Tilaatko mitään lehtiä? (esim. Demi)
11. Parhaan ystäväsi 4 ominaisuutta?


Haastan:
Kaikki 37 lukijaa! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti