sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Jag är alltid med dig

En oo taas pitkään aikaan kirjotellu tänne.... Ei oo ollu vaan aikaa :(

En muista yhtään mitä oon tehny ti-to, mut perjantaina lähin äitin kaa mummulle ja vaarille Alavudelle. Samana päivänä me käytiin mummin ja vaarin vanhalla talolla hakees jtn vanhoja valokuvia yms.
Seuraavana aamuna me herättiin jo seittemän aikoihin -.- ja yheksältä lähettiin mummin ja äitin kaa Tuuriin. Sieltä mä ostin sellasen v.punasen paidan ja ripsien taivuttimen. Sit lähettiin mummulle takas ja syötiin sie. Sit mentiin hautausmaalle kasteleen kukkia ja sen jälkeen taas mummulle vaihteeks kahville :D sen jälkeen mä muistin et meiän piti hakee kisulle uus lelu! Noo.. kahvittelun jälkeen me lähettiin Tuurin kautta kotio. Kyl me sitte löydettiin sille kolme lelua! :D ja vähä muutaki. Mut mä vähä harmistuin ku en saanu/löytäny sellasta pientä mustaa Barbapapaa D':
Kotona sitte päästiin melki heti saunaan ja nukkuun.
Tänään heräsin n. kaheltatoista. Sit vaan söin ja tulin koneelle.
Ja muuten KIITOOS T-O-D-E-L-L-A PALJON!! Mulla on jo 13 lukijaa ja YouTubeski jo 2 tilaajaa! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 (:
Jaa sitte tähän lopuks VIDEO! :D ja kuvia :):):)










2 kommenttia :

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. kiitos todella paljon ja käynpä heti tsekkaas (:(:

    kuvat ja pitkä teksti on myös plussaa :D

    VastaaPoista