lauantai 21. heinäkuuta 2012

Huonepostausta vihdoinkin! :D

Elikkäs nytte tulis vihdoinkin se huonepostaus, mitä ootte varmaan oottanu kauan :)
mutta eka mä kerron vähä kuulumisia:
torstaina olin kaverin kaa uimassa ku oli piiiitkästä aikaa kiva ilma. Vesi oli ihan sairaan kylmää, mut kyl me sie kuitenki uitiin!
Perjantaina menin kaverin kaa kylälle stalkkaan ihmisiä, ostaan mässyä ja pitään omaa kivaa :D
Ja tänään oon vaan käyny äitin kaa halpa-hallis ja tiimaris, mistä sain lehtikotelon ja uuden viivottimen.
Mutta nytte tulis se huonepostaus ja huomenna jos kerkeen kirjotteleen tänne niin tulee meikkien esittely-video :)
PS. mä meinasin ihan unohtaa: kiitos TODELLA paljon - jo 20 lukijaa!!! ISO hali teille kaikille! <3<3 (:


eli mun huoneen seinät on oranssit :p mut ne maalataan josain välis varmaan valkosiks
mun sängyn yläpuolella on tommonen lila hyllykkö, mis on kaikkee sekalaista :)
meikkejä mä säilytän mun kirjahyllyssä
koulupöydällä on mm. muumimuki-kokoelmani, puuvärit ym.
sekä mun DVD:t. Huomatkaa - mulla on paljon Disney-elokuvia :D




Eli tälläses huonees mä asustan. Kommentoikaa mitä pidätte! :)

5 kommenttia :