lauantai 28. huhtikuuta 2012

Vappppppu! ::D

torstaina tehtiin köksällä pasteijoita ja täytekakku c(: si ku tulin kotio, tein läksyt, söin, kuvailin ja olin koneel. Perjantaina oli joku kalan tunnistuskoe ja hissan koe. Tunnistuskoe ei menny kyl kauheen hyvin, sillä mä EN oo mikään kalamies. Hyväku ny tiedän ees ahvenen ja hauen :::D hissan koe meni paremmin ku edelliset, mut kattoo ny minkä numeron siitäki saan. Koulun jälkeen menin kaverin kans kylälle. Ei me kauaa ehditty ollakkaa sie, ku rupes ukkostaa ja salamoimaan. Mä si olin ihan "paniikis" kädet korvilla ja ryntäsin kohti ässää ::D - tiedän, olen pelkuri ::p Mut onneks se ei kestäny kauaa. Oltiin sie sit johki yheksään kymmeneen, ennenku lähettiin kotio. Tänään me käytiin äitin kans hakees mulle vappupallo:::D mä otin sellasen pienen BARBAPAPA-pallon ♥ (kirjotetaankse ees noin? ::D)
Mä oon täs vähä miettiny, et pidänksmä tätä blogia enää, lukeeks tätä ees kukaan?? ::O mutjoo.. kommakkaa, et poistanksmä tän, vai pidänksmä tän. Mut ny meen pelaan angry birdsiä xxDD lopuks kunnon kuvapostaus pitkästä aikaa:::)


barbapapa ::)


meiän pihas oli tälläne ::o


leskenlehti ::)

pringlesiii
mun barbapapa-pallo♥

noodles ::)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti