maanantai 16. huhtikuuta 2012

en keksi otsikkoo ::::D

Tänään menin ekaa kertaa tänä keväänä pyörällä kouluun :::D Odotin sit ihan jääs kamua seuriksen pihas. Ekalla oli ruottia. Vähä ennen ku tunti loppu, niin mun näkökenttään tuli sellanen pallo et mä en nähny kunnolla, ja tietysti - mulle iski MIGREENI! -___- mä sit yritin olla lopputunnin ihan normisti, vaik en nähny toisel silmäl kunnol :S sit ku tunti loppu, menin kysyyn seuraavan tunnin opelta (hissan opelta) et voinksmä lähtee kotio. Se si sano et "Tottakai, mä eka annan sulle yhen monisteen. Mut sun pitää kysyä vielä luokanvalvojalta lupa" Mä si menin kysyyn, ja seki anto luvan. Lähin sitte puolisokeana pyörällä kohti kotia. ::D kotona mä si menin huoneeseeni, laitoin verhot kiinni ja vaihoin yöpaidan päälleni. Si yritin mennä nukkuun ja otin kisun viereeni. Noo... vähän ajan päästä juoksin vessaan..... oksentaan puoli pöntöllistä xDD no einy ihan mutta melkein. Si yritin taas nukkua ja onneks se kipu lähti pois. On mul ny vie vähä pää kipee :/ mutjoo... kauhee romaani mun migreenistä xDDD 
huomenna jos kerkeen kirjotteleen tänne, niin ajattelin tehä sellasen kysymys-vastaus-postauksen: eli kommentoikaa, erilaisia kysymyksiä, niin mä kopioin ne siihen postaukseen ja sit mä vastailen niihin. Mut ei kiitos mitään yksityisasioita :::D mut ny meen kattoon salkkareita, HELLOO!! ja muistakaa: KOMMMMMMMENTOIKAAA!!!!!!!!!! xxxDD

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti