tiistai 31. lokakuuta 2017

OLIVER 6 VUOTTA

DSC_0140 (34)

Taas on vuosi vierähtänyt ja mun karvapallero täyttänyt vuosia. Kyllä aika menee vaan aivan älyttömän nopeasti! Silti se on edelleen mamin pieni vauva ♥ Ja mä olen enemmän kuin kiitollinen siitä, että Oliver saa viettää sen synttäreitä tänä vuonna..

DSC_0234

Nimittäin tämä kulunut kuukausi on ollut todella raskas sekä kisulle että myös mulle. Kuun alussa Oliverin kunto huononi, ja kun käytiin eläinlääkärillä, kisu romahti aivan täysin. Pelkäsin kuollakseni, että tässäkö se nyt oli, pitääkö mun nyt jättää hyvästit mun pikku vauvalle? Onneksi kuitenkin kolmannella eläinlääkärillä saatiin apua. Oliverilla oli paha paksusuolen laajentuma ja maksa-arvot olivat pilvissä. Kisu joutui suolihuuhteluun ja sai muutamat lääkkeet mukaan kotiin. Nyt Oliver on pirteämpi ja enemmän oma itsensä, vaikkei täysin terve vieläkään ole. Siitä huolimatta oikein hyvää synttäriä pikkuinen! :)

DSC_0140 (110)
20017 (1)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti