maanantai 12. joulukuuta 2016

MITÄ TOIVON JOULULAHJAKSI?

joululahjaa

1. Harry Potter -kirja. Kyllä, olen 18-vuotias ja toivon joululahjaksi Suurta velhouskirjaa...  Olen siis iso HP-fani ja heti, kun näin kyseisen kirjan, päätin, että mä haluan ton. Siinä on vaikka ja mitä tietoa elokuvista ja niiden tekemisestä sekä kaikkea sälää sivujen välissä. Myös tuo uutuuskirja houkuttaisi lukea, vaikken ole aiempiakaan HP-kirjoja lukenut.

2. Lahjakortit. Itse tykkään saada lahjakortteja lahjaksi, koska silloin voi ostaa itse juuri sen haluamansa asian. Keskisen ja S-ryhmän lahjakortit on mun suosikkeja, koska Keskiseltä saa vaikka ja mitä ja S-ryhmän kortti sopii useampaan kauppaan.

3. Kultaiset nappikorvikset. Mulla on ainoastaan muutamat kultaiset korvikset, joten niitä haluaisin lisää. Ja tälläset simppelit olisi kivat!

4. Lahjapakkaus (ihonhoito). Tälläinen olisi myös mukava saada. The body shopin tuotteet on aivan ihania, tuoksuu taivaalliselta ja pakkauksetkin on söpöjä! Toinen vaihtoehto olisi Lumenen samankaltainen pakkaus.

5. Pussilakanasetti. Tästä on tainnut tulla jo jonkinlainen perinnelahja. Ja kyllähän näille on aina tarvetta. Tähän Vallilan Pupulus (aivan ihana nimikin..) pussilakanaan kyllä rakastuin heti!

6. Iittala Kastehelmi kynttilälyhty. Tälläisen omistan jo yhden, joten olisi kiva saada sen kaveriksi toinen samanlainen.

Mitä sä toivot joululahjaksi?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti