maanantai 28. marraskuuta 2016

NOW YOU ARE A STAR ABOVE US

DSC_0031 (2)

Täällä blogin puolella on ollut hieman hiljaista viime viikkoina henkilökohtaisista syistä, mutta nyt pitkästä aikaa sain aikaiseksi tehdä teille jonkinlaista blogin päivitystä. Viime aikoina on tapahtunut kaikenlaista, mutta nyt alkaa helpottamaan. Ja joulukuukin alkaa tällä viikolla! Joka tarkoittaa sitä, että joulu on aivan nurkan takana! Toivon mukaan päivittelen blogia ensi kuussa ahkerammin, ja muutama idea onkin jo korvan takana odottamassa.

DSC_0085 (2)

Huomenna mulla on nokka kohti Helsinkiä, mutta tällä kertaa ei shoppailu mielessä. Nimittäin mennään heti aamusta koulun kautta Studia-messuille, ja sillä reissulla sitten vierähtääkin koko päivä. Mulla ei oikeastaan ole minkäänlaisia suunnitelmia tämän koulun jälkeen, joten toivottavasti tuolta jäisi edes jotain käteen! Tällä hetkellä mua kiinnostaa eniten valokuvaus. Oon todella kauan harrastanut sitä, mutta olisi mahtavaa edistyä siinä enemmän ja kenties tehdä sitä joskus jonkinlaisena työnä.. Ja nämä kuvat olen siis itse kuvannut pari kuukautta taaksepäin.

DSC_0083 (2)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti