sunnuntai 17. marraskuuta 2013

hello taas! :)

Moiiii!

Pitkästä aikaa mua näkee taas tää blogin puolellakin! Sori tosta melkein kuukauden pitusesta tauosta, ei oo vaan yksinkertasesti jaksanu eikä kiinnostanu kirjotella mitään tänne. But here I am! Ja tästä lähin yritän kirjottaa tänne useemmin.

Näihin viikkoihin on mahtunu paljon kaikkee, kuten school visionia (teemapäivä), paljon kokeita ja niiden palautuksia, kankaanpääs shoppailua ymsyms.
Ens viikolla meen myös Helsinkiin yksille messuille maa ja- mettis ryhmän kans, mut kerron siitä enemmän sitte myöhemmin.

Jouluki lähestyy kovaa vauhtia, enää noin 5 viikkoo! Ootan sitä niiiin innolla, oon laittanu mun huoneeseenki jo vaikka mitä joulujuttuja. Ja kalenterinki oon ostanu hyvissä ajoin. Enää puuttuu vaan se lumi tuolta pihalta!

Lopuks vie kuvia näiltä viikoilta!


söpöt pörrösukat
4,95€/kpl
Seppälä
mun supersöpö minions-kalenteri!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti