sunnuntai 28. lokakuuta 2012

SNOWSNOWSNOW!! :)

JEE, LUNTAAA!! :DD Vihdoin saa ruveta käyttään uggeja ja mun ihanaa talvitakkia :) MUTTA on talves huonojakin puolia: se hirvee kylmyys ja hiihto.. -.-
Mutta ei siitä sen enempää. Nyt oon viime päivinä ollu tietty koulus, pihalla kuvailees, koneella, kissan kans ja tänään lukenu hissan kokeeseen.
Ja ainiin, olin viime sunnuntaina Hyvän olon-messuilla ja kumpanakin perjantaina Kankaanpääs.
Sieltä messuilta ostin iiiihanan tuoksusen käsirasvan ja sieltä k.päästä kajaalin ::D

Kohta meen kattoon Olipa Kerran-ohjelmaa neloselta. Kuka muu on jääny siihen koukkuun? :)
Ja sit vie parit kuvat, sori ku taas tuli näin vähän tätä tekstiä :/


meiän kuusiaidan alla oli tollanen söpö kisu :)
tehtiin köksällä mustikkamuffineja :)
tää on sieltä messuilta, eli Oriflamen käsirasva 3,50€
ja tää sieltä Kankaanpästä, eli Wet n Wildin kajaali 2-3€
perjantain asu:
toppaliivi: H&M
adidaksen verkkatakki: Intersport
farkut: JC
kengät: Stadium
lompakko: Kulmala

4 kommenttia :

  1. heii, haastoin sut tuommoseen juttuun, käy kurkkaa! :--)
    http://illluminated.blogspot.fi/2012/10/haaste.html

    VastaaPoista
  2. Sinä Taija. Kerroit juuri uudessa postauksessasi vihaavasi kastematoja. Miksi ihmeessä sitten laitat tänne kuvia niistä..?

    PS. Oliko tuo sienikuva jollain tapaa tärkeä? Kaikki ei ehkä tykkää sienistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kaimmä ny niistä silti saan kuvia oottaa! o.O

      ja mun mielestä toi sienikuva on vähän jännä, en kai mä ny sentäs teiltä rupee kyseleen et mitä mä saan kuvata ja mitä en.. -.-

      Poista