sunnuntai 26. elokuuta 2012

I'm BAACK!!!

Heippa taas piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa!
Piilotin mun blogin vähäks aikaa henkilökohtasista syistä, mutta nyt otan tän taas "esille"
Pahoittelen, ku en ilmotellu etukäteen et mä piilotan tän mun blogin <3 :(

Mutta nyt muihin aiheisiin:
Eilen värjättiin mun hiukset. Näistä tuli ihanat - lukuunottamatta tätä keltasuutta.. pitää varmaan ostaa jonkinmoinen hopeashampoo. Tietääkö muuten joku kuinka paljo ne maksaa suunnilleen?
Emmä sit viime viikkoina oo mitään ihmeellistä tehny, mistä vois tänne kirjottaa.


Ens kuus meen äitin ja iskän kaa Hesaan pariks yöks. Tarkotuksena olis mennä Korkeasaareen :D, shoppaileen ja kierteleen muutenki pitkin Helsinkiä.
Ei mulla sit varmaan muuta, lopuks vie parit kuvat. MOIKKAA! <3<3(:


täs on nytte nää mun uudet hiusset! Mitäs pidätte? :)

6 kommenttia :

  1. hopeeshampoita saa suunnillee 8e

    VastaaPoista
  2. ootin tosipaljon että sun blogi palaa!!

    VastaaPoista
  3. Noi hiukset sopii sulle(:: Ja oon kateelline pääset vaa hesaa shoppailee jne.. Tee sit ostosten esittelyvideoooo<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja teen kyl ostosten esittely-videoo, en vaan vie tie et teenkö sen kuvilla :)))

      Poista
  4. ihana blogi sulla!

    VastaaPoista
  5. luulin jo et aiot poistaa tän blogin! oot tosi kaunis ja tää sun blogi on ihana !<3 :)

    VastaaPoista